Photobucket - Video and Image Hosting
 
APAKAH YG PAS PERJUANGKAN ADALAH AGAMA ISLAM YG SESAT SEHINGGA UMNO TIDAK ADA SEDIKIT PON INGIN MENGETAHUI AKAN KEBENARAN & KEBATHILANNYA.."DahLahLAH, undurLAH, letihLAH, ApaLAH, MengaLahLAH, MengarutLAH...."

Blog LUCAH & Blog PEMBANGKANG..???


Blog For Free!


Archives
Home
2009 November
2009 February
2009 January
2008 December
2008 November
2008 October
2008 September
2008 August
2008 July
2008 June
2008 May
2008 April
2008 March
2008 February
2008 January
2007 December
2007 November
2007 September
2007 August
2007 July
2007 June
2007 May
2007 April
2007 March
2007 February
2007 January
2006 December
2006 November
2006 October
2006 September
2006 August
2006 July
2006 June
2006 May
2006 April
2006 March
2006 February
2006 January
2005 December
2005 November
2005 September
2005 August
2005 July
2005 May
2005 April
2005 March
2005 February
2005 January
2004 December

My Links
LET GO JOINT tBLOG GROUP'S
RM10Maybank2U
Disertasi
KedahLanie
FGR
Beli VCD on-Line
TauXpe
UstazMUda
SaifuL Islam
Harakah
tranungkite
Malaysia Today
WIKIPIDIA
RM35 seumur hidup..UNTUNG RM8000 sehari
kereta Mayat
iklan apa2aja
Soduku Online
Kamus BI > BM

tBlog
My Profile
Send tMail
My tFriends
My Images

Sponsored
Create a Blog!




  • Kuliah.fm
    (Malaysia - Winamp/RealPlayer)
  • Ikim.fm
    (Malaysia - Media Player)
  • Radio Tarbiyyah
    (Indonasia - Winamp/RealPlayer)
  • Nur Islam
    (Brunai - Media Player)

  •  
    Live Web Radio :
    [ S1 - T.Melewar ]
    [ S2 - Rusila ]
    [ S3 - Putik ]
    Live Web TV :
    [ S1 - KL ]
    [ S2 - Terengganu ]
    [ S3 - Kelantan ]
    [ WTV8 ]
    [ TVPas]

    Untuk Download fail audio & video ini, sila ke laman khusus JITPNT iaitu TerengganuKini.Net
    http://www. terengganukini.net



    Link Sahabat:
    *Kassim Selamat
    *TauXpe 
    *NaBilah
     


    web counter


    JIKA ANDA MEMPUNYA CERITA2 @ ARTIKAL2 YANG MENARIK ANDA BOLEH E-MAILKAN PADA SAYA DI :
    taraknama@gmail.com




     

    Blog LUCAH & Blog PEMBANGKANG..???
    08.23.06 (8:12 pm)   [edit]
    Pengendali blog dicabar debat terbuka isu semasa
    KUALA LUMPUR 22 Ogos – Kumpulan pengendali laman forum (blog) yang berselindung di sebalik nama samaran dicabar untuk tampil ke hadapan dan berhujah secara terbuka tentang isu semasa.
     
    TarakNama: Aduhhh apasal golongan macam kami nie engkau org sibuk nak sekat sana sekat sini...adakah kerana kami nie tidak sealiran dgn dasar kerajaan habis koo org nak sekat...awat teruk sangatkan golongan2 kami nie...takkan kami nie lebih teruk dari laman2 web lucah yg bermaharajalela kat alam cyber nie...takkan yg itu kao org tak nak sebok sekat tapi yg macam kami tak seberapa nie koo org nak sekat sana sekat sini....aduhhhh penin penin...macam nie lepas nie buka laman web lucah laa pulak....tak ada sapa nak kacaunya!!!


     


    posted by: pelajar 4 ummu athiyyah from sek men IMTIAZ Dungun (reply)
    post date: 08.23.06 (8:19 pm)

    betul tue ana setuju dengan anta .oh UMNO bila kau nak insaf ....Wak malu je mengaku umat nabi Muhammad salla Allahu alayhi wa sallam.Dahlah tindas rakyat .buang nama KOSTAQ(KOLEJ SAINS DAN TEKNOLOGI AL-QURAN)KEPADA SEK MEN IMTIAZ.Buang segala ustaz2 disitu bila engkau tahu mereka itu memilih pas
    Apa jenis parti engkau nie umno...



    posted by: tarakNama (reply)
    post date: 08.24.06 (3:28 am)

    TQ sahabat....sampai sekarang aku dok mencari APA kelebihannya UMNO nie????



    posted by: malam (reply)
    post date: 08.25.06 (1:28 pm)

    betul gak ckp ko ni..web2 lucah2 x nak plak diorg sekat.bodo btul.bile masuk psl politik je x nak bg peluang kat parti lain.aku rase sbb pilihanraya umum nak dekat dah ni sbb tu diorg sekat.nama je negara demokrasi.ish!aku x puas hati btul la.dah la kalo pilihanraya pn main tipu.cmne la x menang je umno=BN=hadhari=paklah=bodoh



    posted by: tarakNama (reply)
    post date: 08.26.06 (3:14 am)

    nak buat caman...pemimpin macam nie lee yg PUAK UMNO dok sokong2nye.....entah bila lagi nak sedar2 gol. UMNO nie...



    posted by: hesem boy (reply)
    post date: 09.12.06 (6:01 am)

    hai? bleh x nak kenal dgn huda izyani (ust mie/aiman roslee)?



    posted by: akakperihatin (reply)
    post date: 10.04.06 (5:09 am)

    kenapa macam tu?kenapa ada nama huda?bahaya tu!! demiAllah jangan la tanya macam..pleazzz....
    kalau nak kenal face to face la



    posted by: taraknama (reply)
    post date: 10.06.06 (6:31 pm)

    eishh eishhh macam2 koo orang nie...
    nak jadi tempak berkenalan laa plak blog aku nie..he heh



    posted by: menyampah (reply)
    post date: 01.06.08 (8:15 am)

    sape ntah hesem boy tuh?? aku rase hudoh jekot..sebok nk wat maksiat kat sini...pas2 plak letak name lelaki plak as smrn huda..ingat tu bf die ke??
    tobat aku nyampah ngan org cenggini...mhudohkan name kompeni jek..
    eissshh...geram ,,,nyampah..benci!!



    posted by: gumbiraslaloo (reply)
    post date: 01.06.08 (8:19 am)

    mulai sekarang kite sumer da kene amiktau hal politik..aKU XSTUJU kalu sesape je kate budak2 cm kite jgn care hal org besa ne....memgla kene fokus blaja,hal2 luar kene amektau gak...
    so,kepade kwn2 yg anggap remeh hal ne sile betolkn prspektif anda tuh....
    ramai bebeno bebudak sebaye aku yg lgsung xnk amek ytau hal ehwal negare...kesal sunggoh beta



    posted by: huhuhu (reply)
    post date: 01.06.08 (8:21 am)

    Reply to: taraknama
    bolehtau..sape sebenarnye taraknama ne??laki pompuan



    posted by: taraknama (reply)
    post date: 01.07.08 (7:04 pm)

    he he he aku insan yg TAK BERNAMA...
    :)



    posted by: ja qlate (reply)
    post date: 01.16.08 (8:37 am)

    islam untuk negara....




    posted by: Spray Ketiak (reply)
    post date: 02.15.08 (8:15 am)

    mencelah sikit .....masa ini lah kita perlu tukar kerajaan yang ada sekarang ini ..kerana sudah tidak boleh dipercayai lagi...




    posted by: Spray Ketiak (reply)
    post date: 02.15.08 (9:17 am)

    kerajaan yang ada sekarang bukan mengamalkan demokrasi
    islam yang diajar ialah islam adahari ( hadari )
    maksudnya:
    adahari buat baik
    adahari buat maksiat
    adahari pergi masjid
    adahari pergi disco
    adahari suap makan
    adahari makan suap
    itulah maksud sebenar islam adahari ( hadhari )yang BN inginkan .......
    bersama sama-sama lah kita pangkah untuk gulingkan BN
    REFORMASI ..........



    posted by: peace (reply)
    post date: 02.28.08 (2:40 am)

    x ye nak gaduh2 le..baik korang vote bebas x de lah susahkan rakyat...siap lambang payung tu..korang x nak kene payung ke?



    posted by: iblis badawi (reply)
    post date: 03.11.08 (12:21 pm)

    ape ni sk0lah maen p0litik..kte jgn ss0h cri parti laen kte s0kong je PAS (parti islam Semalaysia).



    posted by: conan (reply)
    post date: 03.12.08 (7:01 pm)

    skulah kau main2 politik tak pe ke?trgnu kang bn menang asl pas kalah teruk?ingatkan ade prubahan lepas org cakap2 psl masjid kristal tuu...........klantan yg ade uar2 Bn nak amik pon x dpt.berkat tok guru kot...trganu kena kuat lg.BN...BN... yg dkejar x dpt yg dikendong berciciran....uh uh uh..skrng dah 5 buah negri BA amik.aku sokong web nie....ALLAHUAKBAR!!!!!!



    posted by: naruto (reply)
    post date: 03.12.08 (7:14 pm)

    pas menang bn kaloh nok gocoh ngan aku ko????????????????
    aku ni ada teknik



    posted by: AkO cHaN (reply)
    post date: 03.12.08 (7:20 pm)

    OK....ok...ok...what ever ???? ever what???what ICU....
    nothing.anything.now awk BM......



    posted by: conan (reply)
    post date: 03.12.08 (7:52 pm)

    i comment is bn loss mean



    posted by: NIK AZIZ (reply)
    post date: 03.12.08 (7:55 pm)

    hei bn aku maye hajat ko mu deh......................................................



    posted by: hati (reply)
    post date: 04.08.08 (7:49 pm)

    Singkaplah sejarah, baca dan faham apa erti perjuangan. Sebagai golongan muda kita sebagai penyambung warisan bukan penyumbang kerosakan. Bertindak ke arah yang lebih baik bukan mengundang kehancuran. Tepuk dada tanya iman.



    posted by: onn jaafar (reply)
    post date: 04.25.08 (7:54 am)

    budak budak yang hidup selepas Merdeka ni mereka tak tahu apa itu perjuangan, apa itu darurat, macam mana tok wan tok wan kita berjuang untuk membebaskan negara ini dari penjajah,dan kominis, sebab mereka hidup dah senang, mewah, dan makan pun lebih dari cukup, kalau mereka di zaman itu, baru lah mereka tahu apa itu perjuangan, tak kira lah pari mana pun samaada umno atau pas dan lain ,andaikata kalau pas memerintah dari zaman merdeka dulu, rasa nya macam umno juga perjalanannya,jadi orang umno yang ada sekarang ni mukin kutuk pas macam pas kutuk ummno sekarang ni, sepatut nya kita orang orang melayu cari jalan macam mana nak tambah iman, kekayaan ,dan bersyukur kepada Allah yang memberi rahmat,dan macam mana nak bersaing dengan bangsa asing, yang dok dengar la ni nak berebut kuasa,maki hamun, kafir mengkafir dan berbagai bagai lagi, selagi dinamakan manusia ni, hasad dengki, khianat,dan busuk perut, memang tak boleh lari, apa pun kita perbetulkan kita dan kelauarga kita dulu bagi sempurna, barulah kita boleh komen orang.



    posted by: budak kl (reply)
    post date: 05.23.08 (9:38 pm)

    betul kata onn jaafar tu..budak2 yg hidup lepas merdeka tak pernah paham perjuangan yg org dulu2 perjuangkan.sbb tu subjek sejarah menjadi subjek teras.tapi,mmg politik skrg dah kotor..byk corruption..sepatutnya politik menjadi satu asas yg reunite kan balik kaum2 kat malaysia.kita kan masyarakat majmuk.demokrasi tetap demokrasi.kita berhak buat pilihan sendiri.tapi kalau semua org asyik tuding jari dan tak pernah nak islah diri,jadi lah mcm ni.selalu cari salah org lain.jom sama2 kita bgn kan islam.tak kisah lah islam hadhari ke apa ke.kalau kita amal kan islam secara betul nama tak pengaruhi apa2.kpd pemuda pemudi islam,kita yg corak kan bagaimana islam tu..so,back tu islam..wsalam



    posted by: dba from sek men imtiaz dungun.dr kl (reply)
    post date: 05.31.08 (8:21 pm)

    Reply to:
    sbenrnyer ana x ske kte umat islam brgduh.antum tau kan klau kte gduh bleh menyebbkan imam mahdi muncul n nbi isa.k la,ana nk kte smue jd contoh ngara islam mampu mju sperti USA tu.skarang ni rmai artis kte seksi blaka.x pakai tudung.ana nak mrah sbenrnya.sbb suara tu aurat.diorng x tau ke aurat diorang smpai kt mne?k la salam



    posted by: zdatuk (reply)
    post date: 07.03.08 (9:33 am)

    ala korang dok gaduh2..diorang kaya raya dok tipu rakyat..



    posted by: zulkifli Kassim (reply)
    post date: 07.01.09 (9:48 pm)

    biarkan najib amput rosmah sampai keluar isi pukinya
    baru dia tahu...pantat si rosmah juga sudah dibantai najib
    berlobang besar... pelir kudapun boleh keluar masuk dari
    pantat sirosmah...sekian jumpa akan datang...



    posted by: jerkx (reply)
    post date: 10.05.09 (5:18 am)

    m'sia menbelanjakan b'juta2 dermakan kpd negara2 lain..tp,m'sia x tgo pn rakyatnya yg msh hempas-pulas dlm suasana kemiskinan...lbh bek utamakan rakyat dahulu kata najib....



    posted by: S/u najib (reply)
    post date: 03.02.10 (2:33 am)

    Reply to:
    Hidup umno....



    posted by: nama hilang (reply)
    post date: 04.28.10 (11:44 am)

    kita utamakan pemimpin.kita utamakan najib ,kroni-kroni dia.razak baginda dapat komision 3.7 bilion upah buat kira beli kapal selam.rakyat kena utamakan kroni pembodek umno untuk jadikan mereka kaya raya.rakyat umno adalah rakyat bodoh...penyokong umno tegar bodoh hanya dimomok umno sebagai parti banyak jasa kepada rakyat.penyokong umno kalah dengan fakta sejarah.pasa hal pemimpin ini adalah terdiri dari mereka yang mungkar...




    posted by: nama hilang (reply)
    post date: 04.28.10 (1:07 pm)

    Siapa yang nak jadi yahudi,siapa yang nak sokong yahudi dan siapa yang bersekongkol dengan yahudi ini,Anuar atau Najib.Adakah kedua sekali sama sahaja.Sekarang ni rakyat baru tahu,apa itu satu malaysia,dari mana datangnya satu malaysia,siapa yang jadi pengkenal satu malaysia,siapa yang jadi pelobi.syarikat yahudi berjaya kebas duit tu sebanyak 77 juta,siapa yang perkenalkan 1malaysia.kata sarifudin nasotion nama dia seorang anak muda yang bernama mustapa omar yang telah memperkenalkan konsep 1malaysia.Syarikat Yahudi ini juga yang telah memperkenalkan konsep 1 indonesia dan juga 1 israeil.Maka mengapa Tan Sri Hassan marican nyah dari Petronas juga atas sebab Omar mustapa.Omar Mustapa di kehendaki Najib untuk berada dalam kelompok atas pentadbiran petronas.Jadi Tan Sri tidak bersetuju maka lebih baik Tan Sri keluar dengan hati yang kecewa,Semua ini angkara Najib.Apco ini lah Syarikat yang menjadi pelobi kepada Najib untuk menaikkan konsep 1malaysia.
    Kta srifudin lagi.Tan Sri membina Petronas bertahun dan Petronas pula telah membantu mencipta keuntungan selama puluhan tahun.Bersara dari Petronas tampa apa apa keraian dari kerajaan.Tapi Lin Chong Wee menang badminton dengan permain jepun.satu keraiaan di bagunan parleman semua turut di hadiri ahli parlemen.main dan menang stret set aje.Tapi Hassan di lupakan.Sekarang kenapa pula isu pembelian kapal selam telah menjadi satu perhatian,terutama di malaysia.wah kita sudah bertambah lagi satu bilon air kat malaysia ini.macam isu lagi berkaitan rasuah yang terdapat di Negara kita.Apa rakyat ingat Najib jumpa obama percuma ke.Dalam blog penarik beca ada mengatakan kos untuk jumpa obama 76n juta.Tun Mahadir yang cakaplah.betul ke tidak.kita kena tanya mahadirlah.kalau mahadir kata bukan .kita kena tanya penarik becalah..duit ni di bayar kepada pelobi lah.duit lagi.
    Kat Hulu Selangor pun dah berjuta di habiskan,ini bagi merasuah pegundi supaya megundi BN,apa tak rasuah nya,guna duit kerajaan untuk pancing undi.iyu bukan rasuah ke.haprak punya umno dan penyokong UMNO.bagang,butra huruf,serta tuli.hati batu....


    Your Name:


    Your Comment:




    Blog Versi Baru 
    TarakNama.V2


    web counter





    JOM BOIKOT BARANG ISRAEL..JOM BOIKOT BARANG ISRAEL...JOM BOIKOT BARANG ISRAEL....


    Marilah Luangkan
    sedikit masa ANDa
    untuk mengundi
    Blog saya.. segala
    kerjasama ANDa
    amatlah dihargai...
    Bersama Kita Bersama...


    Apa pendapat anda tentang website ini
    Alhamdulillah banyak membantu
    Alhamdulillah OK lee...
    puihh..buruk nak mampos..
      
    Free polls from Pollhost.com




    Anda berasal dari mana?
    Kuala Lumpur
    Selangor
    Perak
    Kedah
    Perlis
    Penang
    Kelantan
    Terengganu
    Pahang
    Johor
    Sabah
    Sarawak
    Melaka
    Negeri 9
    Luar Negara
      
    Free polls from Pollhost.com





    View My Stats

    Ukhwah.com :: Top Blog